Välkomna!

måndag 26 april 2010

Here we go again...

Nä nu är det dags att rycka upp sig! Det var på tok för längesen jag skrev nåt i den här bloggen. Det får bli ändring på det... Jag ska göra ett ärligt nytt försök att kladda ner det jag känner för. Det kan ju gå precis hur som helst med det får tiden utvisa. Jag ska i alla fall starta om nu så får vi se hur det går.

Jag tror inte ens att det är någon idé att tala om vad som har hänt sen jag var här sist. Det är bara föööööör mkt... Men i korta drag så är jag fortfarande sjukskriven, har fortfarande problem med försäkringskassan och allt som hänger ihop med det...

Nu får det bli nya tag.

Idag har jag varit på utvecklingssamtal på Izabella´s skola. Det var så roligt att höra hur duktig hon var i skolan. Något pratig på lektionerna men både läsningen och skrivningen var toppen. Snacka om stolt mamma!!!

För örigt händer det inte så mkt. Jag har haft en underbar helg. :) Vädret går ju verkligen inte att klaga på så nu vill man ju bara vara ute så mkt som möjligt.

Dessutom håller jag på med Cambridge nu igen.

Resultatet efter vecka 1: - 8kg -4,5cm på midjan. :D

Erkänn bra! Jag är sååååå stolt över mig själv...

Nä nu ska jag upp till stallet med min duktiga stora tjej. Dani och Cajza ska åka och gratta farfarn på hans födelsedag.

Puss o kram, vi ses på stan!

Anni

3 kommentarer:

Magda sa...

Oj hade ingen aning om att du bloggar. Roligt! Gör jag med, men inte så särskilt ofta. ;)

-8kg på en vecka?? Vilken mirakelkur! Och fantastiskt bra jobbat av dig såklart! Har tappat mina gravkilo med Elin, men har fortfarande kvar efter Maja som jag ska försöka bli av med.

När kan vi ses???

PUSS

Anni sa...

Hej vännen!

Nä jag har som sagt legat av mig lite på den fronten. Tänkte ta upp det igen. Vad har du för adress till din blogg???

Ja det känns grymt härligt det där med vikten. Nu ska jag bara nere lite till så är jag kanske nöjd sen. Får väl se hur det blir med det.

Vi måste ses snart!!! Hur har ni det framöver?

PUSS

Magda sa...

Klicka på mitt namn så ska du komma dit. Annars är det makane.blogg.se

Förstår det! :)

Vi har det lugnt framöver. Lördag har vi planer men annars är vi nog fria. När kan ni?

Puss