Välkomna!

måndag 7 september 2009

Oj, vad helgerna går fort!

Jaha så var det nu då måndag igen. Snacka om att helgerna bara flyger iväg! Den här helgen har verkligen varit intensiv men härlig. Vi startade helgen med att inleda med Izabella´s och Michelle´s 7-år disco. Jag och Sandra har ju planerat för detta i en månad och nu så var det äntligen dags... Det blev grymt! Vi hade hyrt in en DJ, Rickard, Sanna agerade servitris och serverade välkomstdrinkar och Dada stod som dörrvakt med en riktigt gästlista. Ja det var helt fantastiskt och tjejerna var helt lyriska efteråt. Ja det var verkligen värd all möda men jisses vad trött jag var när festen var slut och lokalen städad....

Sen kom lördagen... Vi började med att ta det allmänt lugnt här hemma. Städade undan lite i köket efter gårdagen och sen kom Sandri och så gick vi ner till lokalen för att ta det sista. Sen kände vi att det var dags för att hitta på nåt med barnen så vi skulle ta en liten cykeltur hem till pappi för att lämna tillbaka det som vi lånat inför discot. Det slutade med att vi inte var hemma förräns kl. 23.45!! Vi hjälpte till att greja "lite" i trädgården (Röjde hela(!) baksidan. Dani med röjsåg och jag med sekatör...) och som tack för hjälpen så bjöd pappa och M på grillat och vin. Sen avslutade vi med lite jacuzzi och sen kaffe. Snacka om att man blir helt slut av att sitta i badet.

Igår var vi på Liseberg hela dagen. Det var ju dags för NIKELODEON att landa på liseberg med artister som Molly Sandén, Alice och EMD. Det var riktigt bra. Sen åkte vi som bara den oxå. Köpte åkband till hela familjen och sen blev det åka av. Min lilla mamma tog vagnen och kom ner till oss. Det var riktigt mysigt! Plus att jag och Dani fick chans att åka Balder oxå...

Nu är det dags att gå till jobbet. Känner mig inte riktigt på hugget men det kanske går över. Känner mig öm i halsen, tung i huvudet och har nackspärr.... Men annars är det bra ;)

skämt å sido. Det går nog över...

Puss o Kram, Vi Ses På Stan

Anni

Inga kommentarer: