Välkomna!

onsdag 2 september 2009

Nu var det längesen...

Hej!

Nu var det verkligen ett bra tag sen jag tog upp "pennan"... Mkt har hänt sen dess kan ni tro!
  • Vi har ju äntligen varit på Hawaii
  • Vi har flyttat
  • Izabella har haft sin första skolavslutning
  • Alla i familjen har hunnit med att fylla år
  • Jag har fått en arbetsprövningsplats på ÖoB i Kungsbacka
  • Vi har hunnit haft 4 veckor semester
  • Izabella har blivit uppflyttat i ridningen
  • M.m.....

Som ni märker har jag haft mkt att göra.

Idag är jag hemma VAB. Izabella kände sig inte riktigt bra på ridningen igår utan hade jätteont i huvudet. Hon hade så ont så att hon grät den stackaren. Vi hann inte mer än hem och duscha av henne lite snabbt och lägga henne i sängen förrän hon sov. Det hör inte till vanligheterna ska ni veta. Det är väldigt sällan hon somnar innan 20.00! Men igår var kl. inte mer än 19.15 när hon la sig och somnade direkt. Hon, liksom jag, vaknade dessutom med huvudvärken! Så hon får vara hemma idag. VI får helt enkelt kurera varandra idag jag och min prinsessa.

Nä, nu ska jag göra mig en kopp te och läsa GP (om inte huvudvärken tar kål på mig!). Vi kanske hörs av lite senare. Annars hörs vi imon!

Puss o Kram, Vi Ses På Stan!

Anni

Inga kommentarer: